Mitt bokomslag!

Lyssnar lite på Daniel Adams Ray och har tråkigt.
Riktigt tråkigt så att man inte vet vad man ska göra.
Har prov på fredag i svenska och jag vet att det kommer gå fint, för jag älskar svenska.
Det finns vissa i min klass som tycker att svenska läraren är lite korkad och dum, men nä, gillar henne!
Hon är schyst! Eller, okej. Helt okej. Lite konstig kanske, men men.

Suck. Var ute och tog lite bilder idag föresten, det blir så mörkt så fort. Och min korkade kamera är så jävla feppo.



Men först, tadaaa! mitt omslag jag gjort.
Lite ändringar har tillkommit dock. Men här är grunden...

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hhaa glass gott :) haha okej :) blåbärssoppa är gott :D



allt bra ??? :)

2010-10-26 @ 17:58:10
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: miranda

jättefin!

2010-10-26 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0