Örebro

Hej hopp

Sitter på Tanjas mediaproduktion, vi har i uppgift att göra ett bokomslag.
Kan avslöja, att det är en bok av Gunnar Ardelius...

I allafall! Jag var i Örebro i helgen. Denna mysiga stad.
Tillbringade ungefär hälften av helgen att gå runt i staden och fotografera & fika.
Fick en slant av min mormor/morfar som ska gå till ett par underbara kängor.
Dr Martens. 


Åh, jag gick förbi en tatueringsstudio.
Nu blev jag ännu mer sugen på att tatuera en liten elefant på handleden.

Från min mormors balkong
 
 



utanför åkte jag förbi massor med söta små hus och massor med träd

Åh otroligt fin färg, skulle vilja bo i det här huset, f1.

När jag hade gått förbi det här husset så stod det en gallergrind öppen.
Om vi tar bort bilden (borde stått en rödmålad lite rostig cykel där)



Titta vilken mysig gård! Underbar färg på huset!

Styrde kosan hem till mormor och åt rutor. Underbara.

Visar upp min nya kappa! f1 h1.

Kommentarer
Postat av: miranda

KLARAAAAA! ge mig din kappa!!

2010-10-11 @ 15:56:55
Postat av: 4 songs & a fight

Okejrå ger :D

2010-10-11 @ 17:03:51
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0