SagaLovas höstkollektion. Värt att spana in.



Har ni sett Saga Lovas nya höstkollektion? Asanajsa kläder. Killens cykeltröja går inte av för hackor, vill ha!
Men. Det finns en sjömansklänning på Tjallamalla designed by SagaLova (ofc) som kostar 1200 kr.
Schweindyrt, serri jag skojar inte, skulle nog aldrig kunna lägga ut så mycket utan att tänka efter ordentligt, jag vet inte, jag måste tänka "behöver jag den här", men jag behöver verkligen den där sjömanskostym. Serri.  

Tänk en en varm sommardag, tunna svarta strumbyxor thin legs and black shoes, och den där sjömansklänningen.
Kan inte bli najsare.

(tryck på bilden och sen när du kommer till HEMSIDAN OM DU ÄR TRÖG så trycker du på collections som ligger emellan About och Collection.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0