Shelley!



Sjukt snygga Shelley från stockholm, gillar verkligen hennes fina hår och som sagt,
det finns ingen som sagt att man inte kan ha höga klackar, endast när det vankas fest,
eller när det inte är kallt. Kombinera med stora mjuka, varma stickade raggsockor och sätt på dig
dina fina klackar! Men jag skulle bära converse med mjuka raggsockor och benvärmare, kan tyvärr inte gå
i högklackat!... 
blogg 
(spana gärna in Shelley's fina blogg) 

"
tryck på bilden för att komma till lookbook för att se mer outfits"

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud jag dör så jävla snygg!!!! mmm följt henne sen barnsben!



min lugg är ba tjockför ajg har väldigt tjockt hår, dessutom så har jag massa sprej i så den blir itne fet, sprejar och borstar ur, funkar som torrschampo! och så är den klippt rätt högt upp på hjässan så den blir tjockare!!

2010-10-22 @ 18:55:10
Postat av: pandasoppa

va ja som sare!!!!

2010-10-22 @ 18:55:55
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0