Sjukt sjukt snygga skor. Men så enkla enkla och billiga!

Dör.

Min dongel är verkligen jättejätte seg och jag har räknat ut om man går 2 timmar typ varje dag så går man ned 4,9 kilo på en månad. haha, det är sådana fånigheter jag söker upp på eh gymnastiken...
Men visst låter det najs?
Bara promenader, fast då måste man käka rätt... och det är inte jag så där skitbra på precis...

Haha men aja nu ska jag fortsätta skriva på min uppgift.
Det är tråkigt... jättetråkigt faktiskt.
Äsch men ska ta mig i kragen nu.

puss.

(sådana här skor är verkligen underbara när det är vår.
Tänk dig tunna strumpbyxor mot nyrakade ben och din nyaste vårklänning.
Underbart...)

Hittade bilden på google, helskotta. Glömt vilken blogg...förlåååt...



Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Jaha, ja men du ser, riktigt skoj :)



Kika in och kolla om det blev du som vann dagens blogg, annars så får du jättegärna vara med och tävla om att bli morgondagens blogg. :) Ju fler kommentarer du lämnar, desto större chans att vinna har du. Lycka till.



Allt bra med dig såhär på morgonkvisten?



Kraam.

2010-10-27 @ 07:50:52
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: sandra

allt bra med dig?

2010-10-27 @ 11:56:16
URL: http://sandriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0