"stora japan linser"

Åh. Jag vill serri åka till Japan. Har inte varit så sugen på att åka dit, vet inte varför. 
Men de har kläder i små storlekar och det passar nog mig! Sedan dessa fantastiska små pryttlar, pokémon, Hello Kitty o.s.v. Najs. 
Nio till fem var ju där, herregud, fan jag vill verkligen dit. 

Ta mig dit någon! 
Vad tycker ni om linser man får stora ögon av, vissa säger ju att man får ögonskador, men om man använder det någon gång så är det inte farligt, tror jag...

Åh, så vad tycker ni? Äre hiss eller diss, haha (isch vad töntigt det här låter, men jag gjorde affischfan på en handvändning när jag hade tråkigt)...

puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack :D ah okej ^^ båda e fint ;P

2010-10-19 @ 15:13:11
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja det är inte roligt med blod, usch då :/

2010-10-19 @ 15:16:42
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0