Lektion...lektion...

Hej!

Har lektion just nu, medieproduktion. Borde verkligen jobba istället för att sitta och "leka".
Men jag har fått en liten idè som lockar mitt mediesinne. Judit & Judit (inte Judits 2hand på söder), vet ni vem jag menar då?... Comhem då fuckers.
Har ännu inte hittat min parfym, men hittar nog nån snart. Får vi hoppaaaas.

Har ni gluttat på denna primadonna?
Kommer från flickr såklart. funderar på att lägga upp ett konto där, men venne.
Ska fundera på om jag ska köpa svart läppstift...



svarta linser (helsvarta, morsan hatar det men i det här fallet är min vilja så stark).
Svart läppstift.
svart lååååångt hår.
blek hy 
Låter inte det fantastiskt gött?!
JO DET GÖRE!

Nu ska fläsket bränna, tjüss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina bilder.

Postat av: Anna

Hej fina du! Jag söker nu massvis utav personer runt om i Sverige som gillar att skriva till ett projekt! Skall nämligen göra en kärleksnovellsamling där alla får vara med och berätta sin egen historia, om du tycker det låter intressant så får du hemskt gärna kika vidare på min blogg där all info finns, pusshej ♥♥♥

2010-10-14 @ 16:56:07
URL: http://omkarlek.blogg.se/
Postat av: Linn

fin blogg du har :D allt bra?

2010-10-14 @ 17:34:17
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0