Ge inspiration.



"Sitter här och har panik. Jag har sådan panik så att jag snart inte vet vad jag gör.
Jag har en valaffisch att göra. Men jag saknar helt inspiration. Helt.
Och jag fattar vad som är fel. När någon försöker hjälpa mig blir det istället att själpa mig.
Jag måste hitta min kreativitet själv, men det är jag som måste be om hjälp själv.
Jag klarar inte av att någon försöker hjälpa mig självmant.
Då försvinner allt och salikons rosor vissnar"

Men jag försöker att klättra upp från hålet i marken fast jag kanske smutsar ned mig.
Kämpar och försöker finna skatten (som är inspirations/kreativites fan) genom att lyssna på Simon Norrsveden, Raymond & Maria och min gamla broder daniel cd.


Den här affischen gillar jag Xtremt mycket. Den är enkelt gjord
och har inte så mycket småtjafs som man stör sig på.
Eller jo. En sak, ser ni hennes ben? Hon ser amputerad ut.
Det kunde de som redigerat affischen ÄNDRAT på.

Popadelica. Här ser jag att några av mina favoritband har spelat.
Shiesse. The sounds, hästpojken, Timo Räisänen & Salem Al fakir.
Bilden är bra illustrerat är det också, den här skulle jag gärna riva ned och sätta upp på mitt rum.
Najs fan


                          Den här gillar jag också mycket.
                          Coolt med det gula mot svarta, snygg kontrast.


Här har affisch makaren säkerligen arbetat med Illustrator på photoshop enligt min lärare.
Apsnygg! Den här gillade jag verkligen!♥
Hade blivit extra snyggt om affischen hade haft svart bakgrund och vit tekning eller tvärtom.
Det här var också snyggt, men jag har svårt...lite svårt med det gula faktiskt.
En ljusare orange kunde sitta bra.

Och tillsist (men inte minst)
Hultsfred.




Ha en bra dag! kram

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack för frågorna :)

följa varandra på bloglovin? :)

2010-09-11 @ 11:50:16
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: ida

snygg blogg :) följa varandra via bloglovin?

2010-09-12 @ 13:04:51
URL: http://idaarvidssons.blogg.se/
Postat av: IDA

sv' har lagt till dig nu :) lägger du till mig?

2010-09-12 @ 17:59:17
URL: http://idaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0