en dröm om stockholms ljumma vindar.

sToCkHolM.

Värdens bästa stad. Det är faktiskt så.
Nu kanske ni säger att, äh det finns c00lare städer en stockholm.
Men StOcKhOlM stad är den bästa stad som finns.

Stockholm har ett hemligt rum under mitt hjärta.

Långa fikor på string. Läsa böcker på stora biblioteket. gå nedför odenplan.
låta skorna prassla i löven i tanto. Äta glass på någon av alla stans glassbarer.
Svepa in sig i en film & kolla på någon gammal rulle.
Se ljuset från gatlyktorna svepa mot kinderna. Känna gräset mot fötterna när man har picknik i en park.
Äta rulltårta och se halva stockholm från bänken man sitter på (observatorielunden).
Ha ont i handen eftersom droppet skaver och man undrar om det aldrig ska bli morgon. från när jag låg på Karolinska sjukhuset (en textrad som jag skrev i tioårsåldern, jag opererades väldigt mycket i öronen då)
Dricka Rekordlig i Vitan. 

Okej. Jag älskar stockholm. Home is where your heart is. 
Och just nu bor jag här.
puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2010-09-14 @ 17:55:58
Postat av: carroo

naaw!!<3<3 blir lite ledsen i ögat...

2010-09-15 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0