chill

ORÄTTVIST? ELLER NÅT?

Att bloggare som Kenza som inte skriver om nåt intressant, jag menar, man läser dem för att de visar upp lite snygga kläder. Nu ska inte jag komma och säga något för jag har ibland bloggfucking feta bloggluckor men shit the zame?

Jag är inte smal som en tråd men inte f1 som en plätt heller jag lever mitt liv, boyz/girlz.
Jag äter det jag vill och springer/tränar när jag vill.
Jag är som jag är! Jag menar, man lever sitt liv en gång.

Jag och Freja brukar käka upp typ -------------------- så här stora bakverk för 19:90 kr styck.
Inte alls gut! Men gott? Ja visst! Det är underbart att slippa tänka på sin vikt hela tiden...





Kommentarer
Postat av: Olga

Jaaaaaaaaa, jag är Olga! Porkchop! Öhrn!

2010-09-19 @ 11:30:26
URL: http://enmullvadsomheterpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0