Matteprov nu!

Heii alla fina människor ute i vida, vida världen.

Sitter på mediakunskapen och gör det man inte ska, haha. Nej men jag är klar med uppgiften, ska bara hämta ned lite bilder som jag ska använda till uppgiften. Usch, jag har en så konstig smak i munnen, typ smakar som narkos direkt efter uppvaket, man har en äcklig bismak. Fyfan, jag menar, jag kanske är lite skadad från när jag opererades hela tid'n, haha eller okej, inte hela tiden men väldigt ofta.
Jag var ett öronbarn. Men aaaaja, nu har vi matteprov.

Wish me luck, babes (fyfyfy vilken töntig hah)



Vad är Sandras hårhemlighet?

Kommentarer
Postat av: tasha

skönt, men kul att kolla tillbaka på i framtiden kanske :) kul att du gillar min humorblogg, hoppas du fortsätter läsa den <3

2011-02-25 @ 10:56:59
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0