segar bara liite...

Hejsan! Sitter på bussen på väg till Ö-ö-örebro. Finaste staden! I allafall, sitter på bussen nu. Och internet är så där, hoppas det inte blir segare. Men nej det tror jag inte..Eller hoppas, hoppas inte det i allafall. Hitills har det funkat, och något jag verkligen lärt mig att man måste ha två olika väskor på bussen, precis som när man flyger.

Ni vet det där bagage vs liten lätt väska. Jaja, och ta med mig laddaren, Hoppas verkligen inte den laddas ur.
Ikväll ska jag äta god mat (köttfärssås med pasta) och jag kommer inte blogga förens jag åker hem utan kommer kunna göra massor med skoluppgifter. Känns skönt! :D

Jo internet börjar sega lite, men inte så farligt...Lyssnar på fina intervjuer med finaste håkan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0