Spelning!

Igår var jag på spelning. Spelning på tuben i farsta. Det höll på att sluta i fiasko då några började prata om att gå och fika för att banden verkade så dåliga, men jag ville inte, och de flesta ville fortsätta att se på banden.
Ett av banden hette Stains och var jättebra. De var lite rocksnubbar, jag addade killen som sjöng på facebook, haha.

sedan...

Fyllekäkade vi fast utan alkohol i kroppen vid ett. Då kom ett gäng coola jävla överklasskillar eller nåt förbi.
En kille gick direkt till vårt bord och ba "är jag snygg"" säg tjejer att jag är snygg" "ni är mycket snyggare än min flickvän eller nåt" dör.
sedan satte sig de bredvid oss och sen blev det hamburgerkrig. Kul. De kastade jävla kött på fannys fjällräven så den fick ketchup och de kallade mig anna book så jag fick ett raseriutbrott, som säkert hördes över hela söder.
Fanny fick vara med om det och sådär fanny, det är sådär jag blir när jag är riktigt arg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0