fan, trasiga strumpbyxor


(lookbook) give me those legs...

Sitter vid mitt stökiga och stora skrivbord som vanligt. Har något slags test i matte imorgon, önska mig lycka till för det kommer säkert gå åt pipsvängen. Jag och matte! fy fan. Skriver en text som ska vara klar i morgon, den handlar om facebook. Tänk vad fantastiskt va? Att vi får uppgifter där vi ska vara inne på facebook.
Herre min gris, säger jag bara.

Jag upptäckte nyss ett jäkligt stort hål på mina strumpbyxor och min första tanke var PANIK.
Dels för att jag aldrig sätter på mig ett par jeans (inte tills jag nått min matchvikt) och så. och nu ligger min ekonomi på fattiga veckan, det är så panikartat att jag måste låna pengar imorgon av papa. (hatar att göra det nu för tiden)

Det här är typ det jag behöver inhandla den här månaden.
Fast de sträcker sig till nästa också.

1. Nya strumpbyxor, helst röda eller svarta.
2. Hårspray 2 be sexy typ, helst mousse.
3. Liten tandborste (min tandborste nu river upp mitt tandkött)
4. Lite nya akvarell färger, en liten "skål" med färg.
5. Green Tea fat burn, typ ökar fettförbränningen.
6. Nytt legg hos polisen, måste ha det till Åland. (bäst att göra det nu)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0