Lite kläder och ursäkt.

Okej. Förlåt. Förlåt att jag inte bloggat. Jag har haft mycket saker att göra men det känns som om jag inte hinner med något, endå. Skit.
Okej. Idag var det pannkakor till lunch, lite kul för att jag lovat mig själv att vara nyttig. Men nejdå, det såg så gott ut så det var svårt att säga emot.

Sedan så är jag extremt trött just nu, vaknade klockan sju. Jättejättejäätte bra, kan man säga, haha.
Ligger lite efter så måste verkligen ta mig i kragen och börja arbeta.
så nu ska jag hem och intervjua morsan, hennes musikminne!

ÅHHH jag måste bli klar med allting. Tror att jag dör.


Jag köpte en skitsnygg klänning från Monki, det var aaasrea, den kostade 60 kronor i affären när det var REA (300 kr fullt pris) men sen så hade någon sytt fel den svarta konstiga teeshirten (som jag inte fattar varför den skall vara där).
Nästa mål är en snygg t-shirt och en stor sjal. Ovan från AA.


(tryck på bilden för att göra den större)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0