svar.

svar:

1. har du någonsin haft en pojkvän?
2. Har du någonsin kysst någon?
3. Vad vill du bli när du blir stor?
4. Vad läser du för bloggar?
5. Har du bra betyg? (min blogg har inget med skolan att göra)

1.
Håller mitt privatliv utanför bloggen eftersom det är en offentlig handling!
Men om jag skulle få välja vilken jag helst skulle vilja ha en fling med så skulle jag nog välja James Franco.
Sjukt snygg!, är han inte?

2. samma här! ;)

3. På väg mot drömjobbet Illustratör eller journalist.
4. Jag läser:

1. Nio till fem
2. elsa billgren
3. stina lee
4. elinkan




Vilken som är min favoritfilm, har många men den här är en av de bästa!





Favoritkonstnär:

Jockum Nordström är c00l!


Vilka bloggar läser du? svarat på
Har du nån inpirasionskälla?
Har du några favoritmodeller

Hmmm... inspirationskälla. För vadå? Jag inspireras av mycket.
När jag går på musem tillexempel så kan jag få inspiration från andra konstnärer.
Bläddrar i ganska mycket tidningar också... typ elle och svenska people.

Här är några av mina favoritmodeller. Har sjukt många.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0