funderingar och långsamma idèer.

Sådärja. NU kan jag äntligen andas ut. Ska se klart på min franska film snart och dricka en kopp te.
Mys ju! Har gjort klart ALL engelska läxa och är så stoltish över mig själv fan! underbart... Min mage kurrar nyss... hmm... men okej. Lyssnar på kleerup och ALLA bekymmer försvinner.

Kleerup ska fan spela när jag gifter mig om typ femtiofem år som det ser ut nu.
kul.

Eller eh, nu lyssnar jag på Lykke Li, det svänger lite. Ska rita lite nu.
Aaaargh, vad vill ni se? Har ritat dåligt på sistonde, kan typ inte rita längre. dör
Men som sagt, det jag alltid säger är. Jag ritar inte riktigt som andra...förlåt om jag tjatar men vill fan att folk ska in se fack tum. hehe.

planerar just nu en uppgift i flash. De enda jag oroar mig för är storyn på historien, men det ska jag jobba med NU och bilderna hur de ska vara o.s.v. Det här ska vara en mvg uppgift. fan vad idéer jag fick nu.

tack Lykke Li och the knife! det sistnämda är förfan det bästa.

delfinen Ingvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0