In a dream I lost my teeth again.

Fan vad dator jäveln är seg i klassrummet. Blir så irriterad, jag menar, det är ju där man behöver den.
Det står att det är full signal men endå så segar den AS HELL... om det inte vore min arbetsdator så skulle jag slänga den i backen. Den kan dö.

Nu har jag satt mig utanför klassrummet och då ska det till att funka. Jojo.
Ska ta ett riktigt fett gympass idag.
Jag går ju inte på några "pass" eller så utan jag tränar bara för mig själv.
Men det funkar det med!

Jag vill gå ned ungefär tjugo kilo. Eller, det kanske är "little too much".
Farsan
sade att jag skulle försvinna. Men serriöst...


Den där mössan är borta men halsduken är kvar och är såå mysig...

In a dream I lost my teeth again
Calling me woman and a half man
Yes, in a dream all my teeth fell out
A cracked smile and a silent shout
A cracked smile and a silent shout



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0