Max 500

Inte Kents underbarafantastiska låt Max 500, nejdå utan jag menar bilderna, har alltid gjort dem väldigt stora men nu kan jag bara ha dem i storleken "500", om jag har 600 eller 800 blir de för stora och bilderna skärs av...Tråkigt, tråkigt.  
Jag håller på med en stor städning här på bloggen, en liten "före våren städning". Tagit bort "understrykningen av länkarna", det är superfult. Sen har jag förminskat bilderna som är förstora för "Fashion" som jag har nu, förut hade jag Author men fattade 0 hur man gjorde med redigeringen där såå nä.

Har slutat att bita på naglarna, vilket är jättebra då ska jag snart köpa ett fint nagellack från Depend. Bara 25 kr.
Gillar otroligt mycket.
Hoppas ni kommer gilla det ni ser!

I never knew this could happen to me
I know fragility
I know there's people who I haven't told
I know of people who are getting old

Wish I could speak in just one sweep
What you are and what you mean to me
instead I mumble randomly
You stand by and enlighten me

In a dream I last my teeth again
Calling me woman and half man
Yes in a dream all my theeth fell out
A crocked smile and a silent shout

If I explain it once thouroughly
He'll have you later cause' it's never free
You were at a gigantic spree
I caught a glimpse now it's haunts me.

Silent shout- The Knife

Syskonen Dreijer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0