på ryggmärgsnivå sitter reflexerna på när ingen ser på.

Om cirka fyra dagar börjar jag skolan. Då är det slut med att sova länge på morgonen, dricka varm choklad med grädde, mysa med sina fina vänner och vara uppe sent. För då är det plugg som gäller.
Skriva långa txtr, redigera bilder och rita. Men egentligen inte mig emot.
Lovet har bara varit så sjukt skönt.

Sitter på biblioteket och läser i en Ponton, ni vet den där skrivartidningen.
Fastnade för en jättefin dikt.
Fick en bild i huvudet, en bild som kunde kanske illustrera den... vi får la se.
Diktaren stod inte, den var kanske anonym.

på ryggmärgsnivå
sitter reflexerna
när ingen ser på
vässar jag omedvetet
mina taggar
trycker dem utåt
på dagen
när ljuset ligger på





Kommentarer
Postat av: caroline

Ja verkligen !:)

2011-01-09 @ 09:39:48
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: yo

uppdatera för tusan! :)

2011-01-09 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0