We all get the slip sometimes everyday, I'll just keep it to myself in the sun, in the sun.

hej.

Sitter i ett mörkt stort rum med massor med elkillar bredvid mig. Inte så najs. Eller jo, men det är inte så najs när de lyssnar på något konstigt skämt program 24/7. Alltså jag menar, de har gjort det i snart två timmar. Ljud som liksom går om och om igen och så lite skratt, prat prat prat. Lyssna på musik för fan.

Sedan så måste jag kanske länka min blogg till facebook. Fast vet inte än. Vet inte än...

Här nedan kommer typ tusen bilder från Gotland och Åland. Har så många bilder att jag måste bloggbild-bomba lite.

Miranda jag och shanise hade ätit frukosth på String.
Jag tog pannkakor och den här smörgåsen tog Miranda...


Freja och jag hade köpt pizza. Satte oss på min gård och började blåsa såpbubblor.

Fina Fanny i vitan!

Fina strumpbyxor va ;). Tog kort på dem där jag väntade på Shanise och Miranda, någon dag i Juni.
Skorna gick föresten sönder några dagar senare. tyvärr.


Spindelnät i arla morgonstund.

Kvällshimmel på Gotland. Finaste kvällshimlarna finns typ endast att finna på Gotland!

Någon skrev en kommentar och undrade om jag hade gått ned i vikt här?
Ja faktiskt, gick ned fem kilo på att gå promenader med Betty på Gotland.



Blomma vid Ringmuren, Visby.

Havet! Ser ni båten?

Tjock man som funderar på om han ska bada, eller inte.




Finaste, finaste Anja

Dimma! Smog!

Åh som jag sa! Underbar, skulle verkligen vilja bo på Gotland.
Visby! Inte nån annanstans, Visby! Åh tänk att ta en fika på något mysigt cafè... Gotland skriker MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0