sexton månader.

Jag tänkte, jag startar upp den här bloggen och sen så startar jag inte upp nåra fler om den här skiter sig. Och så blev det.
Nu har jag haft den här bloggen i snart 16 månader. (2 år) och fler år blir det väl hoppas jag.
Men jag irriterar mig på min blogg och på mig själv. Att jag aldrig riktigt kan stå för det jag skriver om, jag går in och ändrar "back in the days" och som tusan vad jag stör mig på det. Måste sluta med det.

Sitter själv i stora salen och ska snart skriva klart en svenska text. Jag hatar när det känns som om livet står still. Och det gör det för mig. Januari 2011 står still. Så jävla still. Känner mig lite som den fulaste flickan i världen idag. Kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0