Vill ha sommarlov!

Nu vill jag bara att det ska vara sommarlov. Mmmyyyss, när jag öppnar mitt SchoolFuckingSoft så ser jag IG "you need practise on your grammar". Gillar det! Men visst. Jag ska ta mig i kragen. Okej. Bra.
Nu läste jag också om att en artikel som ska vara klar på Söndag. Kul...

Min tidning heter MediaMupparna och jag ska illustrera bilderna!.
Det ska däremot bli kul och ska skriva artikeln om Broder Daniel! Wiho!

Idag har jag min ful dag. Håret otvättat, kom 30:e minuter försent och jag har ingen smink. Ja!
Måste köpa nya strumpbyxor och ett simkort... kostar tydligen bara 100 kr på eriksdalsbadet för 10 gånger eller nåt. Gillar det!

Här kommer lite bilder från i somras!







Drömlikt! Bilder från i somras.
Åh min medialärare har såå snygga stentvättade jeans på sig och såå sjukt snygga svarta tygskor.
Han har stil!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0