hej där!

Hej där!

Sitter på biblioteket och arbetar, mycket viktigt. Det är flashfilm, och en powerpoint presentation. Nu ska jag sluta att lämna in så jävla mycket grejer to late. Jag är för fan skitbra på att missa alla jävla deadlines som finns.
Sen att jag fick IG på matteprovet och har engelskaprov på tisdag nästa vecka, det hör inte till historien.
Plus att jag har fula kläder och en stor tung väska med massor med vikta grejer, inte det heller.

Men det är så vackert väder så jag ska inte sura. Det är obetydligt. Idag är det vår, eller eh, det börjar bli vår för fan. Vår vår vår vår vår. Och det bästa av allt, nu behöver jag icke oroa mig över den stundande illustrationsbyråfantastiskaälskarmittlivpåvärldensbästaillustrationsbyrå längre, ska bara leta på lappen och gå och skriva på. Och så är praktiken fixad. (fick en skitchock, trodde serriöst att allt jag skrivit försvunnit)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0