The notebook.

BORDE INTE BLOGGA. Men okej. Jag känner att jag vill skriva av mig lite, och besöksstatistiken har sjunkit som i helvete, yaya. Spelar inte så stor roll, hehe. Fick lite ryckningar i hjärtmuskeln bara när jag såg att endast 1 hade besökt bloggen, kan man sjunka så lågt? xD...

Igår sov jag inte hemma... tror jag slutar där.
Eller inte.

Jag sov över hos fina Elina och Moa var med samt hennes hund Winsor. Vi lagade pasta pesto, som var skitgott. Verkligen orgasm för smaklökarna de ba YAYAYAYAYAYAYAYAYYA mer typ. Lawl. Haha oft härma Tara.
Nu i skrivande stund har jag käkat pasta med tomatsås och har gått dagens promenad, det regnade fett mycket. Usch, men älskar regn då den tar bort all snö. yes, hit med våren då jag kan använda mina nya tygskor :).
Jag mitt nöt glömde kameran, inte bra, men vi såg The Notebook med Ryan Gosling och Rachel McAddams.

Den är så fin så det känns som om trettio jordnötsmän dansar tango i hjärtat.

:love: :love: :love: :love: :love:


Titta, jag råder er att titta!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0