glögg

Jag älskar min lilla digitalkamera. Så enkel att ha att göra med.
Och man kan faktiskt ta bra bilder med den. Egentligen så lurar jag mig själv.
Men det är faktiskt så.
Den tar inte fantastiska bilder så som en system kan göra om man är bra på att fotografera...
men den funkar...ett tag till--

Jag har varit ute med krusboda idag.
det var väldigt skojsigt.
gick och lade mig vid 12 ("normal tid") i fredags när de andra busade omkring och tittade på film.
Jag kunde inte sova på hela natten, nästan. sängen var så hård.
Nästa natt (lördag) var mycket bättre, på natten, satt jag och höll på med Dags hår och klappade på Max:s mage när alla låg runt honom som om han vore en sjukling.
Men jag tittade på Dan Brown:s "Davinci Koden" också, Die Welle, Röd Drake (?) och lite annat under helgen.
Jag tyckte Davinci coden var helt okej. Lite lång, kanske... 
Det var pepparkakor på pepparkakor, julmat med glögg och det som hör till, och bullar
och hela faderullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0