I miss the summer...

Helvetespiss. Helvetes skit, sabla jävla skit, bajs.

Gud vad jag längtar tills sommaren. Jag längtar ihjäl mig och så är det varje år. Varenda jävla skit år.
Att man står där och längtar, och ännu har inte ens vintern börjat. Känns det som...
Fast det har den ju. eller? Än kanske det bara är höst.

En riktig jävla skit höst som kommer bli precis som alla andra höstar.

Man går där på gatorna och ser löven trilla ned, liksom tårarna, liksom händerna som är torra och fnasiga av kylan.
Man tänker tillbaka på hur det var på sommaren, fina varma underbara sommar.
Och minns ni narkosdrickan, minns ni hur underbart det var när solen värmde på ryggen och minns ni cykelturerna till Hugo's.
Minns ni hur vanliga kvitton som man rullar kan bli till cigg, så farlig men ack så spännande...

Minns jag hur man gick där på Visbys gator, efter att man tagit bussen in till staden och tänkte att nu, nu får man stå och vänta på en ensam buss mitt i natten igen, moppepojkar på mopeder, fina mörkröda blommor även kallade vallmo prickprickprick...

Men nu är det höst. Och inte sommar.









Nu kommer det lite bilder ifrån Åland 2009.









Hej svejs.

Följ min blogg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0