Scoutbilder

God kväll

Nu blir det snart middag, jag tror faktiskt att det blir potatisgratäng.
Det låter underbart! Sitter förövrigt och fixar lite bilder ifrån scoutmötet med Krusboda igår, vilket var grymt kul.
Jag träffade Daniel, ifrån min sancta maria och dyker väl upp på deras möte.
Eller mitt, jag är ju skriven där.
2 har jag två kårer, haha.
Liiiite stressigt, hehe.

Vad har ni gjort idag då, kära läsare? Berätta!
Jag har själv varit i skolan och haft urtråkigt plugg.
Nu tar jag igen mig och lyssnar på Enya! :)

Här kommer lite scoutbilder i övrigt!

Jag sköter maten, korv med makaroner skulle det bli. Mums.




That's it! Nu är det käk!

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

gillar verkligen bilden på svampen! =) stencool



tack så mycket =), fast nu håller jag på med en ny design, är lite trött på denna..

2009-11-02 @ 19:25:28
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: maria

tackar :)

2009-11-02 @ 22:52:59
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0