jag är sur som en citron som fått ligga för länge i kylen.

Fan vad jag hatar allt.

Jag kanske inte är bättre själv, jag har inte gjort karriär, jag sitter med ett fett jävla IG matte och alla vet ju att IG barn inte får ha något roligt i livet, att alla som har MVG klarar sig här i livet.
I mellanstadiet, i nollan, i högstadiet, jämt har jag fått det tryckt i fejset att "har man IG kommer man inte in på någon skola och i sin tur får man sluta som städare".
Ja men det glädjer ju verkligen.

Och runt Blonda super präktot Bella skriker det "Hej jag är ett litet MVG barn och jag älskar mysiga hemma kvällar framför soffan med mörk super äcklig choklad och jag älskar allt som har med pengar att göra för jag tjänar så mycket på min blogg".

Jag ber om ursäkt för jag vet att jag kommer få så jävla många anonyma kommentarer, folk som inte vågar stå för vad de tycker. Jag kanske har trampat på någon öm tå. Men jag orkar inte med blondinbella. Jag orkar inte med alla med superbra jobb, jag hatar tidningar som det skriker "FÅ MVG i fucking allt".

Har velat skrivit detta i nästan två år.


ps: Har inget som helst med vad jag röstar på politiskt.


Kommentarer
Postat av: sandra ღ

mm inget går upp emot ungersk gulaschsoppa och vitlöksbröd. :)

2009-11-04 @ 15:49:17
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jodå det finns andra vägar till lycka kram på dej

2009-11-04 @ 16:41:13
URL: http://metrobloggen.se/aforaction

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0