Sen tar vi Berlin, tycker jag!

Jag pluggar franska.
Det är nog det tråkigaste man kan göra.
Jag hatar franska. Mitt favoritspråk är tyska.

Jag ska åka till Berlinos och försöka fixa jobb, bostad, vad fan som helst, efter skolan.
Då så ska jag mysa i den berlinska solen...kolla på resterna efter berlinmuren och dricka kall öl på något mysigt ställe.
För då är jag nog över 20.

men jag ska faktiskt dit tidigare, eller inte till Berlin.
Utan till LÜNEBURG!!!!!. Jag ska bo hos en tysk tjej med familj.
En tysk tjej ska bo hos mig, med min familj! Kul va! =D.
blir till att stoppa näsan i tyska häftet snart då!

när jag kommer till tyskland, det första jag ska göra...
  • fotografera
  • fotografera
  • fotografera
tja, jag kommer att fotografera så att det slår härliga till!


en skitbra bok som jag starkt rekomenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0