cola, tack.

Hej där

spanade just in Isabelle Hallings blogg på www.familyliving.se, har någon fått knäpp om att läsa mamma bloggar, vet inte ens varför. Det är hel korkat eftersom jag är typ...16 år gammal (17 om 2 månader ^..^)
och inte ens är gravid, så varför ska man då läsa mammabloggar, ha ha.

Men det är kul på något sätt, har alltid gillat barn. När jag var 12 år var mitt favoritprogram barnmorskorna och typ gladiatorerna..., herregud, jag läste det i en kompis "mina vänner bok", höll på att svimma, allvarligt talat.
Hur mådde jag då? Mådde jag bra? eller vadå?

Klockan är sju (kväll) just nu och det är iskallt ute.

upptäckte att jag har en halv cola i kylen. gött



Kommentarer
Postat av: emmy

svar; visst är den fin, ah katter har inte ögonvitor direkt,om du kollar på en katts ögon så är nästan alltid hela ögat i färg!

2010-01-07 @ 19:52:26
URL: http://regrettes.blogg.se/
Postat av: elins

jag läste nyss igenom mina gamla "mina vänner"-böcker, och i en av dem (från år 2000) har jag på frågan "hur tror du ditt liv ser ut om tio år?" svarat: "då hoppas jag att jag att jag är gift och har barn."



jag säger bara VAD TÄNKTE JAG?!

2010-01-07 @ 21:04:09
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0