Stockholm serenad

grannarna hatar mig, antar jag, ha ha ha...

Jag menar, jag älskar Stockholm. Stockholm är mitt liv, mitt hjärta, jag dör om jag flyttar här ifrån.
Eller okej, jag vill flytta till Tyskland, jag är öppen för förslag liksom, men endå, inte Gnesta som morsan vill flytta till men inte jag såklart,
Jag kan ju tillägga, jag bor i innerstan.
Och flyttar man ifrån innerstan nu så kommer man inte dit igen, liksom...

Jag älskar att vandra på södermalm, att se solen gå upp över vitabergen, sitta och fika i vitan, string o.s.v
nej, jag bor inte på södermalm och det är lite tråkigt.
Jag älskar söder, det har jag alltid gjort, jag skojar inte för att försöker vara någon liten söderunge som försöker hitta på något, nej.

Lorentz & M.Sakarias- Stockholm serenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0