Ta det lugnt, slappna av. TAKE IT EEEASY.

Tjejer och killar som har höga krav på sig själva, min önskan till er... ta det lugnt! De flesta gör inte det utan har för höga krav på sig själva, och det är inte så bra. Eller, bra är det ju om man satsar på skolan.
Men om man inte mår bra av det, så ta det lugnare.

Jag vaknade upp med en lätt ångest för idag börjar skoolan.
Inget farligt eller sådär, har aldrig fått sådär att jag inte vet vart jag ska ta vägen även kallad
p a n i k å n g e s t . Men en gång när jag skulle upp på natten och dricka lite vatten så helt plötsligt så svimmade jag eller liksom vad man ska kalla det, jag kände liksom hur jag tappade kontrollen. Men jobbig som jag är med mitt sjukvårdssnack så kände jag på något sätt att jag måste, jag måste hålla kontrollen över mig själv.
Jag gillar inte att tappa den. I allafall så lade jag mig ned på golvet och sen så löpte det ut och jag kunde gå och lägga mig, men förstår inte. Vad sjutton hände...

Ha ha. Och kallsvettades dessutom. I don't like it, vill inte vara med om det där igen.
men ingen större skada skedd. Men, i stressiga situationer så jag kan få tinitus.
Det brukar gå över efter ett tag, men det är en signal att man ska ta det lugnt.
Ta en varm dusch och slappna av.



I Färg






Kommentarer
Postat av: johanna

tänk om man kunde rita som dig!

2010-01-11 @ 14:33:43
URL: http://johannaohre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0