sluta tracka

Förlåååt, har inte bloggat på fett länge och om jag gjort det så har det bara varit obetyldiga pyttesmå inlägg. 
Men  nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga mer, helt enkelt.
Idag skiner inte solen, men det är krispigt i luften och det är härligt, man kan ta en lång powerwalk ute i det fina vädret och, det är nästan ett måste för, jag har inte tränat på 1 (7 dagar) vecka. Utan det har varit träff med kompisar, god mat och hit å dit.

Sitter just nu och är arg. Typ skit irri på alla som skriver elaka kommentarer till Kissie.
Okej, kan bruden ens le? Jag menar av allt skit i kroppen, men die rich or die tryin, dö rik eller dö försökandes.

Kissie har valt att leva så här. Är det de ni vill, att leka hennes mamma?
Jag menar, hon har ju kunnat göra de här plastikoperationerna, hon har ju råd.
Tycker absolut att Kissie är rolig, roligare än blondinbella iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0