En tredjedel av den jag var går hem. En är krossad, en är din.


söta ellen!

HAHAHA, liten söt valp juckar mot Fannys ben ;)

kväll vid sju kanske kungsholmen... lite suddigt kort, men men



haha jag älskar tara's min här...

yäää


















Har engelska just nu och läraren glor surt mot mitt håll. Inte kul.
Och blev nyss ertappad när jag var inne på facebook, inte roligt.
Inte roligt alls. Snart är det lunch, blir nog pasta eller pannkaka.

Funderade på att leva en vecka på sallad, men kommer nog inte gå sådär skitbra.
Men har kollat upp massor med sidor på berlin, som jag tänkte kolla på lite senare som verkar bra.
Bloggar och sådär! Skitnice!



Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

tack så mycket =)



Glöm inte anmäla dig om du vill ha chansen att synas i min blogg idag :P

2010-11-08 @ 13:26:34
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: FINI

balla pic's

2010-11-10 @ 13:46:37
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0