glöm aldrig Fadime och Pela

Hej allihopa. Ska just börja på en lektion just nu, men hakkar lite dötid genom att blogga.
Har raderat lite gamla inlägg, dels för att jag ser hemsk ut och att det är hemskt töntiga.

Men vidare till något annat. Jag fick mvg på min text, och dog lite av lycka eftersom jag hade skrivit om kvinnornas rätt i sammhället och om feminismen (jag brinner lite för det) och därför känns det otroligt bra att blitt uppmärksammad för det här.

Nu fuckers kommer jag skriva om Fadime, flickan som blev skjuten i huvudet av sin egen far bara för att hon ville knulla med någon som hennes far inte ansåg var passande för deras familj.
Men vad är passande? Han ansåg att hon drog skam över hans familj, men hade han ens träffat karln.

FÖR FAN BLIR SÅ JÄVLA ARG! Ingen ska bli dödad för att de väljer själva vilka de vill älska!

punkt.


(min lärare tycker att jag är för utlämnande i mina texter, omg lol)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0