Man måste svettas för att bli boodylicious!

åh fan vad jag är trött. Jag vaknade klockan nio. Nio på en sovmorgon till 12. För fan, och så låg jag uppe sent och smasade till lite folks blandannat om en grej jag och ellen tänkte fixa lite med. Men vi har ingen plats att vara på så det skiter sig lite. FU!

Ligger här föressten och har dragit bort gardinen, för nu snöar det! Det stavas jippi! Men okej, det är lite jobbigt, mina tunna tjugoårskängor (morsan har haft dem i ungefär 20 år typ eller om det var 10) och nu börjar de ta ut sim rätt. det blir blött om fötterna. Inte alls bra...

Och ska strax upp för att titta lite på film, har käkat frukost...Ska träna idag. fattar inte varför det aldrig blir av, herregud. Jaja.
Man måste svettas för att bli bootylicious! :)
här nedan ser ni Jesica Alba (drömkroppen såklart), Beyonce Knowles och Jessica Biel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0