Inte helt ute och cyklar...

Jag ska snart (eller strax, okoncentrerad typ) börja med svenskan. Men fan, det ser inte ut som om bilderna är skarpa längre. Jag dör. Dör.
Folk fattar inte vad jag har för hang up på "skarpa bilder". Inte jag heller. Bätt bätt, thäts life.

Igår tog jag tunnelbanan (stockholm jao) till Telefonplan. Indiemeckat, konstfack. Dör.
Farsan har varit lärare där i tjugofem år och sedan själv gått där och min morsa & farsa träffades däraaa.
Hon var elev han lärare. Hihi.

Jag var där igår, på deras julmarknad. Herregud vad mycket folk, dog inte av värmevallningar?
Det var INTE, nej nej, INTE fina saker. Eller okej, vissa var lite kreativa, men fittor man har på väggen elelr konstnärs kyssar- skäggiga män munnar doppade i choklad. Men tygerna, vissa tygpåsar, var nice och sådär.
De var inte heelt ute och cyklade...




Kommentarer
Postat av: caiza

sv: åh taack! :D

kram

2010-11-29 @ 12:28:50
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0