What's looking? Good cooking!

What's looking? Good Cooking?!

Typ stressad? Fan, har suttit och redigerat en jävla grej i tre timmar. Vid slutet av den tredje timmen började jag bli förvånad varför mannen skjutit ned sig tre gånger. Det var för att jag hade slagit dövörat till (talesätt) och grrr... nu måste jag arbeta med den där jäääävla uppgiften. Skittråkig.

Lyssnar lite på kleerup.

- allting äro möjligt med lite fantasi -




 Allt ifrån B&J-mys hemma hos Elina med Sofia och Moa, samt piknik med Miranda och Shanise i gröngräset i Vitan, stenar från Gotland, godsaker från choklad koppen i gamla stan.


Kommentarer
Postat av: whatshername

fin blogg du har! :)



delta gärna i min tävling, och tyck till om inläggen!

följ mig på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig med! :9



ha en bra kväll! :)

2010-11-24 @ 23:13:36
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0