Gymnasiemässan

Jag är förskyld, eller lite grann. Inte så mycket, lite förskyld bara.
Men det hör ju till det "normala" här i stockholm på hösten.
Men man får boosta sig lite extra, mycket c-vitaminer som nypressad apelsin juice.
Man längtar ju bara tills sommaren då man får lägga sig på en filt och bara soola och bada...

Var på gymnasiemässan idag. Det var roligt, men svettigt.
Jag hittade IT-gymnasiet som ligger i Södertörn.
Verkligen nice, och NTI gymnasiet vid Odenplan...och mycket mer.
Blev intervjuad, av NV- denbredalinjen. Och jag lät väldigt glad. =D

jag fick VG+ på so:n. Lyssnar på Anna Ternheim just nu! Och är verkligen glad! =D








Kommentarer
Postat av: felicia ◕‿◕

älskar också hello kitty ;D

2009-11-20 @ 19:49:11
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: IT?

ska du börja på IT?? :O

2009-11-22 @ 16:50:25
URL: http://jenniferjoyce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0