nuuu vill jag bli BRA på CS4 PS

hey man

sitter och har tråkigare än tråkigast och kan man ha ännuuu tråkigare än vad jag har nu.
Min morsa springer omkring runt mig är suuper stressad eftersom vi ska ha besök.
Leonie, från tyskland, kommer hit och ska bo hos mig i 4 dagar. Jojo. Det ska bli kul.
Men jag måste plugga matte på kvällarna så jag kommer väl inte bli världens roligaste människa, men lite stad kan vi göra iallafall, måste visa henne NK & alla butiker i stan, det kommer hon gilla tror jag... ;)

Jag har laddat ner Photoshop cs4 och har 28 dagar kvar på den 30 dagars perioden, men har très panic eftersom jag VET INTE HUR MAN GÖR. Jag vill lära mig, fuck Nevnarien (skämt åtsido) som är så duktig.
Vill bli som henne Nu NU nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0