spegel, spegel...



Säg vilket det finaste klädesplagget är. Jag hade en snygg munkjacka, som vi kallade
för "Liemannen", jag fick bra självförtroende i den och kunde vara mig "själv" utan att skämmas
och tycka jag var konstig. Jag älskade den. Men sen glömde jag den hos min moster i Dalarna.
Måste verkligen få den!
Längtar längtar...

Klänningen på bilden är min mammas som jag hade på min skolbal.
Jag velade ett tag, jag hade hittat en snygg svart långklänning (vintage)
också, men den var så himla, armarna såg gigantiska ut så njaaaeee...!

Idag har jag varit i skolan och det går väl bra... sprang in på Åhlens för att kolla
på bra rese grejs till Gotland, jag menar, det är så f1 bra att packa bra.
Jag menar, det värsta är att bära tunga grejer.
Har en gammal väska från 50 talet och den är fett värd, kan bära systemen runt andra kroppshalvan
och bära väskan i handen!
Sexigt!


Kommentarer
Postat av: p a n d a

sv: Ja, det är det verkligen! Man blir så otroligt lycklig av brev!



Förresten så är din mammas klänning otroligt fin!

2010-07-06 @ 18:24:25
URL: http://gulasnickarbyxor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0