declan garbraith :*



hejsan, vem är du? Är du precis som jag? Delar vi intressen?
Gillar du tårta? Vad bra, då kan vi vakna upp tillsammans, ta en lång promenad och gå in på något fik och köpa varsin tårtbit och bara njuta? Musik är viktigt, otroligt viktigt. Du ska inte kritisera min musik.
Du ska vara intresserad kläder. För det är inte jag (eller jo) för då kan du ju lära mig?! Eller att fotografera.
Då fotograferar vi tillsammans!

Nää. Jag driver. Jag har tråkigt. Och idag har Declan Garbraith gjort min dag.

:*






Kommentarer
Postat av: soffas

Jag tyckte den där "kontaktannonsen" var poetisk :) det var fint :D

2010-04-30 @ 16:35:50
URL: http://sofiieas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0