Om att fotografera med en liten kamera.

Jag hittade min gamla lilla digitalkamera som jag fick en jul för fyra är sedan. då jag var tretton år gammal.
Den var och är fortfarande très petite och otroligt perfekt. Den har fått följa med på långa scouthajker till Gröna Lund, hah.
Nej men den har fått följa med ett tag, kan man verkligen säga.
Så den börjar ta ut sin rätt, men endå. Sony Cybershot i love you!
Men tro nu inte att jag dissat min system, för det har jag inte. Tänkte även börja fotografera lite med en engångskamera, så få låna morsans 20:års engångskamera kanske. yay.

Visst är det härligt nostalgiskt att titta på famla bilder.



Såbubblor.


blommor på Gotland.

Regndroppar på blad.

Vårig gränd (fotot taget på min födelsedag) i Gamla Stan.

Det bästa!


Lite streetart! Det gillas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0