Bokeh



sida med c00la Bokeh bilder! Värt en titt !!!!!

Har otroligt tråkigt. Eller sitter här med min bruna kaffekopp som kostar tio kronor,
känner mig fattig, voi voi. Fan, känner mig snarare ännu tröttare med kaffe i kroppen än piggare.
Fan vad det blaskar idag, det är inget roligt. Regn är såå mycket mysigare nu.
Jaja, gangående bilden här, skulle som fan vilja lära mig att fota bra "Bokeh". Nio till fem-bloggar ju  ibland och visar upp bilder om det. Gillar det, är f1 c00lt.
Det är tydligen något japanskt... 


askar alltså, inte snöar. Blaskar. Tänk att sitta med mysig kopp te på string (tillexempel. stockholms  cafè utbud är big, vettu) och se snön ringla ned, ta en mysig promenad runt tanto och gå över Årsta bron...
Stockholm är mys på både sommaren och vintern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0