de har sålt min dator, ge mig pengar så jag kan köpa en ny"

Host, host. FittLegget är borta. Bortae. Och det stavas F-A-N. Och lite h0ra på det också, va.
Fan, jag är en sucker på att tappa saker.
Här är en lizzta på allt jag tappat

1. 500 kr.
2. mobiltelefon
3. 50 kr
4. mobiltelefon (igen)
5. ett rött /dyrt läppstift, men det behöver inte morsan veta om/
6. min röv
7. legitimationet (skitbra underbart)
8. nästan min kamera, började gråta på tunnelbanan hos vakten för jag trodde att jag gjort det.
9. Glömt min lillasyster på tåget, nästan.
10. mig själv.

Så där ja. Nu ska vi se så att passet ligger där det ska, annars är jag 800 kr fattigare...
Och det gillas INTE!


Fan vad det där är jag.
Kommer sitta där med min feta bullterrier som morrar.
På texten stod det så här "jag har sålt min dator, ge mig pengar så jag kan köpa en ny"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0