lost again in 3:am

Hejsan alla goa och glada.

Jag vet att det är jobbigt med bloggare som aldrig uppdaterar, och det måste jag göra faktiskt.
Imorgon ska jag dricka en liter vatten med en tesked salt, läste nånstans att det skulle vara bra för någonting.
Kul. Har endå sovmorgon till tio, så då kan jag exprimentera lite med min kropp.
Okej fyfan vad jag låter äcklig. Vänner, jag skojade bara.

Suck. Har ont i en tand och lite i halsen. Kul.
ha en trevlig kväll!


fyfan vilken fin film. Älskar den!

Kommentarer
Postat av: P

Vilken film är det? :)

2011-02-04 @ 18:52:26
Postat av: Mia

en liter vatten är mycket vatten, men antagligen nyttigt. borde kanske också testa det!

2011-02-06 @ 00:15:33
URL: http://miaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0