orkar inte med mer snö.

Hej bloggen.

Jag uppdaterar så jävla dåligt. Förlåt, förlåt och återigen ett jätteförlåt.
Jag har typ ingen skoldag idag, det är fredag och dr martensarna är på för första gången på ungefär två månader, alltid haft ett par tunna kängor men de kan man skippa nu.
Peppade till max att det skulle vara vår snart, men nejdå.
Nejdo, här kommer det ingen jävla värme eller sol.
Nix, varför inteeee.

Sitter och typ har panik för jag vill inte ha mer snö. Herregud, blir insnöad fo helvete.
Fast ska vara smal till min födelsedag så har gjort upp ett litet matschema. Haha lol kissie style -.-'
I allafall så är det min födelsedag snart dör.


ska färga håret igen. Funderar så vad jag ska ha för färg. Fast blir nog som tjejen till vänster har...
Har nu som Sara, tjejen till höger i rött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0