≈Är så glad att jag äntligen fått min systemkamera så det känns om hela jag är full med sockerdricka≈

Är så avundsjuk på blondinbella så att jag tror att jag kolapsar.

Vill också till USA. Varför bor jag i kalla sverige..
Men jag vill till Berlin också.
Ska läsa klart mina tyska böcker!

Lyssnar på starstyler's och har skittråkigt.
Jag läser bloggar, men jag läser dem aldrig riktigt ordentligt.
Jag tittar på deras kläder, tittar på bilderna, analyserar. Har alltid velat kunna tupera mitt hår, klä mig i randiga tröjor men när jag väl gjort det. Då är det alltid någon fitta som kallar mig för "wannabe indiepopare" eller panda eller vad för skit det nu kallas.
Åhh, jag blir så frustrerad.
Jag skiter i det, egentligen. Men har lust att sparka ansiktena på dem ibland...

Är så glad att jag äntligen fått min systemkamera så det känns om hela jag är full med sockerdricka



härlig video. blir glad av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0