dagen innan julafton


♥ vill påpeka, den här bilden ritade jag när jag hade tråkigt på Gotland och det ösregnade
den är alltså ganska slarvritad, inte så stort fokus på den här, har gjort bättre ifrån mig.


♥ jag har jättesuperduper tråkigt så här dagen innan dagen D.
Julafton. Jag och min lillasyster, vi har kollat paketen. Julklapparna, det visade sig...
2 små tunna paket till mig. 7 till min lillasyster.
Och så går hon runt och lipar lite försmädligt och cirkulerar runt datorn här och retas. Gah.
Ni som har små syskon förstår antagligen vad jag menar. Hoppas jag.

men jag hoppas att de små paketen innehåller presentkort och sådär.
eller pengar, = saker jag har nytta av! då blir jag glad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0